سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۸/۱۳
برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان و تجمع استکبارستیزان در مقابل مسجد جامع امام علی (ع)
برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان و تجمع استکبارستیزان در مقابل مسجد جامع امام علی (ع) مراسم گرامیداشت روز 13 آبان در مقابل مسجد جامع امام علی (ع) با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از مسئولین شهری و دانش آموزان شهر پرند برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی، راهپیمایی بزرگ 13 آبان در پرند با حضور امام جمعه شهر حجت الاسلام و المسلمین خدیری، روحانیون معزز، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار پرند و معاونین شهرداری، مسئولین شهری و شهرستانی، رئیس و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه، مدیران، معلمان، دانش آموزان و دیگر اقشار مردم برگزار شد.
مردم پر شور و انقلابی شهر پرند از ساعت 9 صبح با تجمع در مقابل مصلی نماز جمعه با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
در این مراسم ، قبل از قرائت قطعنامه حجت الاسلام و المسلمین خدیری امام جمعه پرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم انقلابی شهر پرند در این مراسم، به تبیین واقعه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام پرداخته و ابعاد حضور مردم در این مراسم را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.
تجمع کنندگان در این مراسم بعد از پایان سخنرانی با سر دادن شعارهای استکبارستیزی خشم و انزجار خود را از اقدامات عوام فریبانه دشمنان اسلام و ملت ایران اعلام داشتند.
در انتهای مراسم هم پرچم آمریکای مستکبر به آتش کشیده شد.


مطالب مرتبط