سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۸/۱۵
ایران اسلامی در مقابل آمریکا تسلیم نخواهد شد.
ایران اسلامی در مقابل آمریکا تسلیم نخواهد شد. امام جمعه شهر پرند:
ایران اسلامی در مقابل آمریکا تسلیم نخواهد شد.
 
تا در این کشور بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی زیر بیرق ولایت فقیه نفس می کشند ایران اسلامی در مقابل آمریکا تسلیم نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای خدیری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پرند ضمن قدردانی از حضور یکپارچه و باشکوه دانش آموزان، فرهنگیان، دبیران، معلمان و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر در مراسم 13 آبان ماه، بیان داشت: روز گذشته با توجه به اینکه پنجشنبه و با تعطیلی مدارس همراه بود اما اجتماع باشکوهی در سرتاسر میهن اسلامی و شهر جدید پرند شکل گرفت و در روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر امام راحل، انقلاب دوم بود در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر به دنیا ثابت شد که مردم ولایتمدار شعارهای انقلاب را فراموش نخواهند کرد و اگر یک شعاری هم کمرنگ بشود دنیا مطمئن باشد انزجار مردم ایران اسلامی از آمریکا با شعار مرگ بر آمریکا کمرنگ نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن درجه یک ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: امسال در روزهای پایانی دوره ریاست جمهوری آمریکا، وضعیت غیرعادی رابطه آمریکا با ایران در روز گذشته سیزدهم آبان ماه از سوی رئیس جمهور وقت اعلام و تمدید شد با این وصف فرمایشات مقام معظم رهبری قابل تامل است که فرمودند ما به مذاکرات و طرف مقابل اعتماد نداریم. حضرت آقا دو سال پیش که اجازه مذاکرات را صادرکردند گفتند بنده به مذاکرات خوش بین نیستم. آمریکا بدعهد و دروغگو است. مایه تاسف این است که گویا بعضی ها نمی خواهند به این فرمایشات گوش دهند. بعضی ها می شنوند ولی گوش نمی دهند که آمریکا دشمن درجه یک ماست. 22 سال است امضا می کنند و می گویند که رابطه ما با ایران غیرعادی و بحرانی است اما بعضی ها باز هم امید به مذاکره با آمریکا دارند و این مسئله را فراموش کرده اند که در دفاع مقدس امدادهای غیبی خداوند متعال به کمک رزمندگان اسلام آمد. رمز یا حسین (ع) و مدد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ما را پیروز کرد. بعضی ها اسم خود را سیاستمدار گذاشته، خدا، اهل بیت(ع)، خود باوری، مقاومت و ایستادگی مردم و ایثار شهیدان را فراموش کرده اند و می گویند باید زیر پای آمریکا فرش قرمز انداخت اما بدانند در این کشور ولی فقیهی نفس می کشد که نفسش متصل به نفس مسیحایی امام زمان(عج) است و پرچم این کشور با دست ایشان به دست پر برکت امام زمان (عج) خواهد رسید. تا در این کشور بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی زیر بیرق ولایت فقیه نفس می کشند ایران اسلامی در مقابل آمریکا تسلیم نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه پرند ضمن عرض تبریک انتصاب مهندس نظرپور به عنوان شهردار شهر پرند، گفت: الحمدلله آقای نظرپور بسیجی، از خانواده های معظم شهدا، ارزشی و ولایتمدار هستند که برای ایشان آرزوی توفیق داریم، با توجه به اینکه چندین سال در اداره آب زحمت کشیده اند به مسائل و مشکلات شهر اشراف دارند امیدواریم ان شاء الله در روزهای پایانی دوره فعالیت شورای اسلامی شهر با دعای خیر و کمک مردم، آقای مهندس نظر پور بتواند برای این شهر خدمت نموده و مشکلاتی را که در مناطق مختلف شهر دیده می شود حل کند.کار،کار سختی است، ان شاء الله با تعامل، همکاری، توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) فعالیت آغاز شود و مردم به راحتی بتوانند با شهردار محترم ارتباط برقرار کنند. امیدواریم ان شاء الله فرمانداری محترم، شرکت محترم عمران، شهرداری محترم و مسئولین محترم شهر و شهرستان با برگزاری جلسات، مشکلات شهر را احصاء کرده و برای مردمی که لایق احترام و خدمت هستند قدم بردارند.


مطالب مرتبط