سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۸/۱۵
برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی در فرمانداری رباط کریم
برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی در فرمانداری رباط کریم جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی  شهرستان رباط کریم با حضور معاون سیاسی فرماندار، مسئولین شهری و متولیان فرهنگی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رباط کریم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، در جلسه کارگروه فرهنگی شهرستان رباط کریم که صبح امروز با حضور صابری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مسئولین شهری و متولیان و فعالان فرهنگی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اظهار داشت: کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان به عنوان متولی اصلی فرهنگ سازی در جامعه باید تمامی موارد لازم جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را شناسایی و در جهت رفع موانع موجود قدم بردارد.
وی در ادامه تاکید کرد: باید تمامی اعضای کارگروه، خود را در برابر آسیب های اجتماعی مسئول بدانند و باید با آموزش، پژوهش و برنامه ریزی دقیق و عملی سعی در ارتقاء شاخص های فرهنگی اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان مدنظر باشد.
صابری در بخشی از سخنان خود از اعضا خواست تا با پرهیز از جزیره ای عمل کردن در حوزه های آموزش، پژوهش و ... کارهای فرهنگی را بصورت مشترک اجرا نمایند و توجه به تحکیم بنیاد نهاد خانواده از اولویت ها در نظر گرفته شود.
نماینده ی فرماندار در امور فرهنگی و سیاسی در خصوص ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهرستان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، برنامه های شاد و مفرح در مناسبت های مختلف با همکاری اعضا و با رعایت مبانی و موازین اسلامی و شرعی برنامه ریزی و اجرا شود.
در حاشیه ی اسن نشست مقرر شد که ادارات مختلف شهرستان، برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود تا پایان سال جاری را به شکل مدون به کارگروه فرهنگی شهرستان رباط کریم ارائه کنند.


مطالب مرتبط