سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۸/۲۳
با جدیت تمام مانع از هر تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز در شهر خواهم شد.
با جدیت تمام مانع از هر تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز در شهر خواهم شد. شهردار پرند:
با جدیت تمام مانع از هر تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز در شهر خواهم شد.
 
شهردار پرند از تلاش مستمر در جهت ممانعت از تخلف و ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر پرند سخن گفت.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند،  مهندس نظرپور با اشاره به اینکه نمونه ای از ساخت و سازهای غیر مجاز این شهر، تخلف بلوک D در میدان استقلال پرند می باشد که ظاهر تخلف پیش آمده در این بلوک، مشخص و واضح نیست، اذعان داشت: در ابتدای امر هیچ ناظری متوجه این ساخت و ساز غیر مجاز نمی شود مگر آنهایی که داخل این مجتمع حضور دارند که متوجه ی ساخت و ساز در قسمت بالای این بلوک شوند. چرا که متخلفین این امر، مصالح مورد نیاز خود را از داخل مغازه های همجوار و در روزهای تعطیل (شب پنجشنبه و روز جمعه) که تردد کمتری وجود دارد، اقدام به این امر نموده اند و در واقع امنیت ساخت و ساز خود را به شکل مخفیانه تامین کرده اند. 
مهندس نظرپور در ادامه تاکید کرد: ما نمی خواهیم عملکرد مدیر قبلی را زیر سوال ببریم چرا که ایشان زحمات زیادی در این عرصه کشیدند. بنده به محض اطلاع از این موضوع، با دادسرای پرند و معاونت عمرانی فرمانداری رباط کریم صحبت کردم و تلفنی مجوز ورود به این مجتمع را از دادسرای پرند گرفتم و با هماهنگی با رئیس کلانتری 17 پرند و همراه با نیروهای پلیس ساختمان شهرداری در این محل حضور پیدا کردیم و مانع از ادامه ی کار شدیم.
وی افزود: رای صورتجلسه کمیسیون ماده صد بلوک D به امضای نماینده وزارت کشور رسیده و حکم قانونی این تخلف پس از 10 روز قابل اجرا می باشد که بعد از آن وارد بحث تخریب این مجموعه خواهیم شد. 
شهردار پرند با تاکید بر اینکه با جدیت تمام در این راستا اقدام خواهم کرد که چنین قانون شکنی هایی در شهر صورت نگیرد، تصریح کرد: اگر ما مانع این قانون شکنی و ناهنجاری که در شهر ایجاد شده و نارضایتی شهروندان را موجب شده است، نشویم، ذهنیت مردم نسبت به شهرداری و عملکرد آن در زمینه مبارزه با تخلفات و ساخت و سازهای غیر مجاز، دچار آسیب شده و عملکرد مجموعه شهرداری زیر سوال خواهد رفت که در حقیقت این اتفاق خلاف رسالت شهرداری است و ما در پی رفع چنین مشکلاتی خواهیم بود.
مهندس نظر پور در پاسخ به پیگیری برخی از مغازه داران این مجتمع و انتقاد آنها، یادآور شد: افراد متضرر از این تخلف ساخت و سازی، ضمن خودداری از ایجاد تنش در بین شهروندان، بهتر است که خود آنها نیز جهت ریشه کن کردن این موضوع و همچنین رسیدن به خواسته های قانونی خود، از فرد متخلف به مراجع قانونی شکایت کنند. ضمن اینکه شهرداری نیز تمام تلاش خود را تا حصول نتیجه در این راستا خواهد نمود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شهر پرند شهری است که معماری منحصر به فردی دارد و قطعا مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهر که سیمای آن را مخدوش می کند، از وظایف این شهرداری است و مجموعه ی شهرداری پرند تمام توان خود را جهت مبارزه با این ناهنجاری و قانون شکنی به کار خواهد بست.


مطالب مرتبط