سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۸/۲۷
اجرای عملیات پاکسازی و نخاله برداری روزانه ی از محلات شهر پرند
اجرای عملیات پاکسازی و نخاله برداری روزانه ی از محلات شهر پرند طرح جهادی پاکسازی نخاله در مکان هایی چون توچال شمالی، پاسارگاد، کوهرنگ و سیرو شمالی عملیاتی شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظر پور از پاکسازی و تنظیف محلات پرند از نخاله خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و به هنگام به شهروندان محترم پرند، شهرداری  نسبت به پاکسازی کوچه ها، معابر، جداول، پیاده رو ها، اصلاح درختان، خارکنی و جمع آوری نخاله های سطح شهر اقدام می نماید.
شهردار پرند افزود: در طرح جهادی پاکسازی نخاله، خیابان هایی چون توچال شمالی، پاسارگاد، کوهرنگ و سیرو شمالی از نخاله ها و ضایعات پاکسازی شد.
وی تاکید کرد: متاسفانه افرادی که به ساخت و ساز مشغول می باشند نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی بعد از اتمام کار اقدام نمی کنند که این امر اثرات منفی هم در زیبایی شهر و هم در بعضی مواقع مزاحمت عبور و مرور برای مردم ایجاد می کند.
نظرپور در خصوص اجرای این عملیات اظهار داشت:‌ طی عملیات جهادی پاکسازی، نسبت به پاکروبی و جمع آوری نخاله و ضایعات به صورت روزانه و بنا به درخواست های مردمی اقدام می شود.
شهردار پرند با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست از آثار زیانبار پسماندها گفت: طی اجرای این عملیات کلیه خاک ها و نخاله های ساختمانی و غیر ساختمانی از سطح محلات و خیابان ها جمع آوری می شود.
مهندس نظرپور با اشاره به اینکه، ریختن نخاله های ساختمانی در معابر علاوه بر ایجاد اختلال در عبور و مرور و تردد وسایل نقلیه،  شهروندان را دچار مشکل می کند، افزود: اجرای طرح پاکسازی معابر از جمله اولویت های مهمی است که به شکل مستمر در دستور کار شهرداری پرند قرار دارد.
وی با بیان اینکه، از سال ها پیش خاک مازاد و نخاله های حاصل از فعالیت های ساختمانی بعنوان یک مشکل برای شهرداری و شهروندان مطرح بوده است بر اشراف به معضلات ناشی از این پدیده تاکید کرد و گفت: کنترل این مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد.


مطالب مرتبط