سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۸/۲۷
همه ی مسئولین باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.
همه ی مسئولین باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه ی کار خود قرار دهند. شهردار پرند:
همه ی مسئولین باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.
 
تکریم ارباب رجوع مقوله ی بسیار مهمی است که امیدوارم سرلوحه کار همه مسئولین و کارکنان قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، در جلسه ی این هفته ی شورای معاونین، مهندس نظر پور ضمن تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع، اذعان داشت: بنده خود و همه ی همکاران را به خدمت صادقانه و ب منت به مردم توصیه می کنم.
شهردار پرند تاکید کرد: همه ی مسئولین باید بدانند که بدون حمایت و رضایت مردم هرگز موفق نخواهند شد. نظام ما یک نظام مردمی است و بدون حضور و حمایت مردم هیچ معنایی ندارد.
وی تکریم ارباب رجوع را از اصول مهم و اساسی کار خواند و گفت: احترام و تکریم ارباب رجوع مقوله ی بسیار مهمی است که امیدوارم همه ی مسئولین و کارکنان این اصل را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.
وی در حاشیه این جلسه به موضوع توان سنجی نیروها اشاره کرد و گفت: قصد دارم با توان سنجی و سالم سازی نیروها، آن دسته از عزیزانی که در جایگاه واقعی خود قرار ندارند را ساماندهی کنم.
مهندس نظرپور در پایان خطاب به معاونین اظهار داشت: برنامه های شهرداری را به صورت هفتگی تنظیم کنید تا در هفته ی بعد در جلسه ی شورای معاونین گزارش عملکرد برنامه ها را بررسی و تحلیل کنیم و نقاط مثبت و منفی عملکردها را به راحتی مشخص و تجزیه و تحلیل نمائیم. 
 
 


مطالب مرتبط