سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۸/۲۹
راهپیمایی اربعین از نشانه های آمادگی شیعیان برای ظهور منجی است.
راهپیمایی اربعین از نشانه های آمادگی شیعیان برای ظهور منجی است.  شهردار پرند:
راهپیمایی اربعین از نشانه های آمادگی شیعیان برای ظهور منجی است.
 
راهپیمایی و پیاده روی اربعین هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود و در حقیقت این راهپیمایی از نشانه های آمادگی شیعیان برای ظهور منجی است.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور با اعلام این خبر اظهار کرد: پیاده‌روی بزرگ اربعین جلوه‌ای از زندگی به سبک اسلامی و نشانه‌ای از جامعه مهدوی را نشان می‌دهد.
شهردار پرند در ادامه خاطر نشان کرد: در مسیر پیاده‌روی به سمت کربلا پست و مقام، فقیر و غنی، کارگر و پزشک، وزیر و وکیل اعتباری ندارد و همه افراد به صورت ناشناس طی طریق می‌کنند.
وی افزود: در این مسیر پول اعتباری وجود ندارد، هر نیازی که داشته باشی به صورت رایگان برآورده می‌شود، نیازی به پلیس و دادگاه نیست. آنجا امنیت کامل برقرار است و کسی به حق دیگری تجاوز نمی‌کند و همه به حقوق هم احترام قائل هستند.
مهندس نظرپور اظهار کرد: زائران امام حسین(ع) در این مسیر بار یکدیگر را به دوش می‌کشند، نسبت به هم سخاوتمند و اهل بخشش هستند. در آنجا زندگی به سبک اسلامی را می‌توان تجربه کرد و در هیچ کجا این فضا نظیری ندارد.
وی در پایان گفت: این پیاده‌روی بزرگ‌ترین گردهمایی و کنگره جهانی مومنان عالم است. این حرکت عظیم هم زیارت است و هم جهاد، پس هر کس به این سفر پا گذاشته است، علاوه بر عبادت فردی در معرفی امام حسین(ع) به عالم نیز سهمی از تاثیر دارد و اینها همه مقدمه‌ای برای ظهور منجی است.  
 
 


مطالب مرتبط