سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۹/۱۶
شروع عملیات چاله زنی و بسترسازی جهت کاشت نهال
شروع عملیات چاله زنی و بسترسازی جهت کاشت نهال عملیات چاله زنی و بسترسازی جهت کاشت درخت زیتون در خیابان های سهند و دنا و بلوار شهدای جنوبی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور از شروع عملیات چاله زنی و بسترسازی جهت کاشت درخت زیتون خبر داد و گفت:  به منظور افزایش سرانه فضای سبز، خیابان های سهند و دنا و بلوار شهدای جنوبی در حال آماده سازی برای کاشت نهال می باشد.
مهندس نظرپور اذعان داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوای خشک شهر پرند، درخت زیتون مقاومت بیشتر داشته و آبدهی کمتری نیاز دارد. بنابراین طرح کاشت این نوع درخت در بلوارها و خیابان های سطح شهر در حال اجرا می باشد.
شهردار پرند در ادامه افزود: شهرداری پرند هم اکنون عملیات آماده سازی بلوار شهدای جنوبی و خیابان های سهند و دنا را برای کاشت شروع  کرده که در مرحله چاله زنی می باشد و پس از بسترسازی مناسب و اجرای شبکه آبیاری عملیات کاشت نهال اجرا می گردد.
وی در پایان ایجاد جذابیت بصری و افزایش سرانه فضای سبز را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: با توجه به اقلیم خشک شهر پرند، فضای سبز این شهر نیاز به توجه بیشتری دارد. در همین راستا طرح کاشت نهال و طرح های مشابه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 


مطالب مرتبط