سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۹/۱۶
اجرای عملیات تنظیف و نخاله برداری از سطح محلات و خیابان های شهر پرند
اجرای عملیات تنظیف و نخاله برداری از سطح محلات و خیابان های شهر پرند عملیات پاکسازی و نخاله برداری همه روزه در خیابان ها و محلات شهر پرند صورت می پذیرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور با اشاره به اهمیت نظافت و حفظ سیمای شهری، تصریح کرد: در راستای توجه به زیباسازی محیط و همچنین بهداشت و سلامتی شهروندان محترم، شهرداری پرند اقدام به پاکسازی خیابان ها و پیاده روها و برداشت کلیه نخاله های سطح شهر و محلات از جمله خیابان نرگس و سایر معابر اصلی شهر نموده است.
شهردار پرند اظهار کرد: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری پرند به دلیل گستردگی و اهمیت این موضوع، در قالب اکیپی به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر اقدام می نماید.
وی اذعان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با سامانه 137 در 24 ساعت شبانه روز اطلاع رسانی فرمایند تا در اولین فرصت مامورین شهرداری نسبت به جمع آوری این نخاله ها اقدام نمایند.
مهندس نظرپور هدف از اجرای طرح پاکسازی معابر سطح شهر را ارتقای سلامت شهر و رفاه حال شهروندان خواند و گفت: نیروهای شهرداری به صورت شبانه روزی با تجهیزات لازم تمام سعی خود را بکار می برند تا رضایت شهروندان عزیز پرندی را به دست آورند.
مهندس نظرپور در ادامه تصریح کرد: هدف از اجرای این عملیات پاکسازی، تنظیف و شستشوی معابر، برداشت نخاله های اضافه، شستشوی جداول سطح شهر از گل و لای موجود و همچنین ایجاد محیط سالم برای شهروندان است و در حال حاضر وضعیت نظافت معابر سطح شهر با همت کارگران خدوم خدمات شهری در وضعیت مطلوب می باشد و این مهم تا پاکسازی کامل معابر ادامه خواهد داشت.

 


مطالب مرتبط