سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۹/۱۷
برگزاری جلسه ارائه راهکارهای مناسب حل مشکلات سلامت محور شهر پرند در دفتر شورای اسلامی
برگزاری جلسه ارائه راهکارهای مناسب حل مشکلات سلامت محور شهر پرند در دفتر شورای اسلامی شورای سلامت شهر پرند با موضوع ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مشکلات سلامت محور شهر پرند، تشکیل جلسه داد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، در این جلسه که با حضور نمایندگان ادارات و ارگان های شهرستان رباط کریم همچون فرمانداری، اداره ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران شهرستان رباط کریم، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، مرکز بهداشت و درمان رباط کریم، اتاق اصناف، شهرداری و شورای شهر برگزار شد، خانم موسویان مسئول آموزش مرکز بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم ضمن شرح کلی موضوع جلسه، اظهار داشت: تاکنون هر یک از نهادها، ارگان ها و ادارات سطح شهرستان رباط کریم در حوزه بهداشت و سلامت روان اقدامات ارزنده ای را انجام داده اند.
وی در ادامه تاکید کرد: ما در این نشست در پی آنیم که اقدامات هر یک از ادارات در راستای یک هدف مشترک صورت پذیرد تا در نهایت نتیجه کار به شکل منسجم و مثمر ثمر واقع شود.
موسویان تصریح کرد: با توجه به توانمدی و قابلیت های متفاوت هر یک از ادارات و ارگان ها، به دنبال این هستیم تا با شناسایی گروه های هدف، مشخص نمودن منابع مالی مورد نیاز و همچنین در نظر گرفتن مکان مناسب جهت اجرای طرح بهداشت سلامت روان در شهر پرند، گامی موثر در این زمینه برداریم.
گفتنی است که در این جلسه هر یک از نمایندگان ادارات شهرستان رباط کریم با تشریح فعالیت های خود در زمینه بهداشت روان، ایده ها و طرح های خود را عنوان کرده و با توجه به توانایی های خود در عرصه بهداشت روان، بخشی از طرح عملیاتی نمودن هر یک از اهداف سه گانه ی مذکور در این جلسه را متقبل شدند.

عملیات به زراعی شامل تشتک زنی، خشک زنی، چاله زنی جهت کاشت درخت، شن کشی و نخاله برداری در بوستان بهشت اجرا شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، همزمان با انجام عملیات به زراعی به منظور ایجاد آبخور مناسب واحد فضای سبز شهرداری پرند نسبت به تشتک زنی، خشک زنی و مرمت انهار در بوستان بهشت اقدام کرد.
مهندس نظرپور شهردار پرند هدف از اجرای این طرح را نگهداشت فضاهای سبز موجود در شهر و آبرسانی بیشتر و جذب بهتر آب  برای درختان عنوان کرد و گفت: طرح تشتک‌زنی درختان باعث رشد بهینه گیاهان و رفع آلودگی‌های بصری سطح شهر می‌شود.

 


مطالب مرتبط