سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۹/۱۸
مسئولیت های اجتماعی افراد امانتی است که باید از آنها در راستای خدمت به مردم قدم برداشته شود.
مسئولیت های اجتماعی افراد امانتی است که باید از آنها در راستای خدمت به مردم قدم برداشته شود. شهردار پرند:
مسئولیت های اجتماعی افراد امانتی است که باید از آنها در راستای خدمت به مردم قدم برداشته شود.

جلسه شورای معاونین با حضور شهردار و مسئولین و معاونین حوزه های مختلف شهرداری و با هدف برنامه ریزی لازم جهت تحقق و عملیاتی نمودن اهداف شهرداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور ضمن تاکید بر رعایت تقوی الهی، حفظ سلامت کاری و تکریم ارباب رجوع در بین همکاران، تصریح کرد: ما با هماهنگی های لازم با مرکز آسیب شناسی کشور جهت اعزام نیرو برای آسیب شناسی مشکلات موجود در شهر پرند از جمله خودکشی، بیکاری و ... و همچنین با همت و تلاش همکاران در پی رفع این نواقص و آسیب ها می باشیم.
شهردار پرند در ادامه تاکید کرد: جایگاه ها و مسئولیت های اجتماعی که افراد دارند، امانتی است که باید از آنها در راستای خدمت به مردم قدم برداشته شود.
وی در ادامه اظهار داشت: هر یک از ما اگر مسئولیتی پذیرفتیم بایستی قاطعانه و شبانه روز در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم. مسئولین و معاونین دستگاه های خدمات رسان، باید شبانه روز در حال خدمت به شهروندان باشند.
شهردار پرند ضمن توصیه به همکاران جهت رعایت سلسله مراتب کاری، تصریح کرد: نیروهای خدمات رسان نباید خارج از شرح وظایف خدماتی خود اقدامی انجام دهند و باید سلسله مراتب مدیریتی را در کار خود رعایت کنند.
مهندس نظرپور با تاکید بر اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در نواحی مورد نیاز، اذعان داشت: به دلیل نامرغوبی لوله های شبکه آبرسانی در برخی از نواحی شهر، بایستی عملیات لکه گیری آسفالت با حساسیت و دقت بیشتری صورت گیرد.
گفتنی است که اصلاح برج نوری میدان بهشت، اجرای طرح دوربرگردان روبه روی دانشگاه در هفته ی اخیر و برنامه ریزی جهت نورپردازی و تزئین شهر در  مناسبت های ماه ربیع الاول، از جمله تاکیدات شهردار پرند در این نشست بود.

 


مطالب مرتبط