سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۹/۲۳
اجرای طرح پاکسازی در بلوار چمران
اجرای طرح پاکسازی در بلوار چمران در طرح پاکسازی محله به محله، اینبار بلوار چمران توسط نیروهای خدمات شهری پاکسازی شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور با اعلام اینکه طرح پاکسازی محله به محله، در زمینه آراستگی و زیباسازی شهر و رفع موانع و نا زیبایی های بصری و زیست محیطی در محله های مختلف پرند اجرا می شود، تصریح کرد: هدف شهرداری از اجرای این طرح تنظیف و پاکسازی محلات شهر و همچنین فضای سبز این محلات، جمع آوری نخاله های ساختمانی، تمیز کردن فضای سبز، لایروبی و شستشوی جوی های موجود در محلات است.
شهردار پرند در ادامه  افزود: در راستای پاکسازی نخاله های ساختمانی از فضاهای شهری و مناطق مسکونی و نیز حفظ بهداشت شهری، عملیات پاکسازی نخاله از بلوار چمران در فاز سه به انجام رسیده و بقیه نقاط نیز در برنامه کاری حوزه خدمات شهری قرار دارند که بزودی پاکسازی خواهند شد.
مهندس نظرپور با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست از آثار زیانبار پسماندها گفت: طی اجرای این عملیات کلیه خاک ها و نخاله های ساختمانی و غیر ساختمانی از سطح محلات و خیابان ها جمع آوری می شود.
وی در پایان تاکید کرد: مقصد همه ی زباله ها چه انسانی و چه صنعتی، محیط زیست است؛ ما صاحبان محیط زیست نیستیم بلکه وام داران  نسل های آینده ایم بنابراین حفاظت و مراقبت از این امانت به عهده ی تک تک انسان هاست.

 


مطالب مرتبط