سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۹/۳۰
اجرای عملیات آسفالت و لکه گیری خیابان ها و معابر سطح شهر
اجرای عملیات آسفالت و لکه گیری خیابان ها و معابر سطح شهر عملیات آسفالت و لکه گیری خیابان ها و معابر سطح شهر از جمله خیابان های نرگس، سیرو، بلوارهای علامه طباطبایی و علامه مطهری و امام خمینی (ره) اجرایی شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور با اعلام خبر اجرای عملیات آسفالت در سطح شهر، تصریح کرد: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان در خصوص آسفالت خیابان ها، کوچه ها و معابر فرعی و با وجود مشکلات اعتباری، شهرداری پرند برای تسهیل در رفت و آمد مردم، اقدام به لکه گیری آسفالت سطح شهر و همچنین آسفالت کوچه های خاکی نمود.
شهردار پرند یادآور شد: یکی از مهم ترین ویژگی های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر می شود و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد.
شایان ذکر است با توجه به اینکه عملیات لگه گیری، روکش و اجرای آسفالت معابر یکی از اولویت های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان و همچنین جزء اولویت های کاری شهرداری پرند می باشد، تاکنون خیابان ها و کوچه های زیادی به صورت دستی و مکانیزه آسفالت شده اند که با توجه به نظرسنجی های به عمل آمده و تحقیقات میدانی، رضایت عموم مردم را در پی داشته است.

 


مطالب مرتبط