سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۹/۳۰
مردم ایران اسلامی منتظر پاسخ محکم، سریع و هوشمندانه ی دولت محترم در خصوص نقض برجام به آمریکا هستند.
مردم ایران اسلامی منتظر پاسخ محکم، سریع و هوشمندانه ی دولت محترم در خصوص نقض برجام به آمریکا هستند. امام جمعه شهر پرند:
مردم ایران اسلامی منتظر پاسخ محکم، سریع و هوشمندانه ی دولت محترم در خصوص نقض برجام به آمریکا هستند.

در دنیای کنونی، جهان اسلام، بیشتر از هر زمان دیگر به اتحاد و یکپارچگی نیاز دارد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای خدیری در خطبه های این هفته نماز جمعه پرند ضمن گرامیداشت هفته وحدت، میلاد موفورالسرور خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند بزرگوارشان امام صادق(ع)، اظهار داشت: هفته ی وحدت یکی از ابتکارات امام راحل در انقلاب اسلامی است. الحمدلله این روزها علما و بزرگان کشورهای جهان اسلام، مهمان جمهوری اسلامی در تهران هستند و کشور عزیزمان در سی و یکمین سال متوالی میزبان کنفرانس وحدت است. در قرآن کریم  هم در خصوص وحدت اینگونه بیان شده: واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا، خدا و کعبه ما واحد است. دین،کتاب و پیامبر ما مشترک است. در دنیای کنونی، جهان اسلام بیشتر از هر زمان دیگر به اتحاد و یکپارچگی نیاز دارد.
امام جمعه پرند آزادسازی شهر حلب را به محضر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مردم کشور سوریه، سردار حاج قاسم سلیمانی و تمام آزادیخواهان عالم تبریک و تهنیت عرض نمود و گفت: شهر حلب، شهر با ارزش و استراتژیکی است که بعد از چهار سال از دست داعشی ها آزاد شد. داعشی که وحشی بوده و سر در آخور آمریکا، انگلیس، اسرائیل، عربستان و بعضی از کشورهای خلیج فارس مثل قطر دارد. دیدیم یک محصول معنوی انقلاب اسلامی که صادر شده بود جواب داد. آن محصول معنوی ایستادگی و مقاومت بود که کشور سوریه ایستاد و مقاومت کرد. پس از چالش سوریه بعضی از مسئولین بزرگ در همین کشور حرف های دیگری می زدند اما درود خدا بر این حکیم بزرگ و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی که فرمودند " بشار اسد باید بماند. مقاومت و ایستادگی در سوریه جواب خواهد داد."، گر چه حلب امروزی ویران شده و زیرساخت ها از بین رفته اما باز با مقاومت و وحدت  می¬توان حلب را بهتر از دیروز ساخت. این محصول معنوی در دوره های مختلف راز نجات انقلاب اسلامی بوده است. روزهای  گذشته شاهد بودیم تمدید تحریم ها را رئیس جمهور آمریکا امضا نکرد اما وتو هم نکرد و تبدیل به قانون شد. این روسیاهی برای آمریکا مخصوصا برای رئیس جمهور این کشور در واپسین روزهای مدیریت خود است. در تاریخ نوشته شد. مردم ایران اسلامی منتظر پاسخ محکم، سریع و هوشمندانه ی دولت محترم در خصوص نقض برجام به آمریکا هستند.
خطیب نماز جمعه پرند با بیان اینکه دشمن از ملت ایران اسلامی می ترسد، خاطر نشان کرد: دیروز در جنگ تحمیلی، مقاومت، کمر دشمن را شکست و بیش از 40 کشور را سرجای خود نشاند. امروز هم ایران اسلامی با مقاومت، ایستادگی و رهبری مقام معظم رهبری، استخوان های دشمن را خواهد شکست.
وی در پایان با اشاره به اینکه این روزها شهر جدید پرند یک بار دیگر به عطر و بوی شهادت شهیدی از شهدای مدافع حرم آکنده شده است، شهادت سرگرد پاسدار احمد جلالی نسب را به محضر خانواده و برادر بزرگوارشان دکتر جلالی نسب که در عرصه فرهنگی و اجتماعی شهر و ستاد نماز جمعه فعالیت دارند و همچنین مردم عزیز شهر تبریک و تهنیت گفت.

 


مطالب مرتبط