سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۱۰/۰۲
برگزاری جلسه معارفه ی مسئول بازرسی شهرداری پرند
برگزاری جلسه معارفه ی مسئول بازرسی شهرداری پرند مسئول بازرسی شهرداری پرند با حضور جناب آقای قدرت الله سیف مدیر کل امور بازرسی استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین اسلامی معاون مدیر کل بازرسی استان تهران، جناب آقای عشوری رئیس بازرسی فرمانداری رباط کریم، مهندس خانی رئیس شورای اسلامی شهر پرند، مهندس نظرپور شهردار پرند و سایر معاونین و مسئولین، معرفی و از زحمات رئیس سابق این واحد قدردانی شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئول اسبق بازرسی، خطاب به همه مسئولین اظهار داشت: همه ی ما باید پاسدار خون شهدا باشیم و مراقب باشیم که خدایی نکرده حقی را ناحق نکنیم.
شهردار پرند در ادامه افزود: از آنجایی که جمعی از مردم شریف پرند از قشر ضعیف و محروم جامعه می باشند، مسئولین محترم سعی کنند عملکردشان در راستای احقاق حقوق شهروندان باشد.
قدرت الله سیف مدیر کل امور بازرسی استان تهران نیز در این نشست با اشاره به حساسیت پست هایی چون بازرسی و حراست، اظهار داشت: همان طورکه می دانید برخی از مسئولیت ها از حساسیت بالایی برخوردارند. پست بازرسی نیز از این دست مسئولیت هاست به همین خاطر سعی کرده ایم از نیروهای متخصص و کارشناس در این سمت استفاده کنیم.
سیف با اشاره به وظایف قانونی سازمان بازرسی، نظارت بر عملکرد مسئولان را از جمله وظایف خطیر این نهاد عنوان کرد و گفت:  از برخورد با هر تخلف و فساد اداری حمایت قاطع می کنیم.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه مردم پرند امکانات زیادی در اختیار ندارند و به نوعی نیاز به حمایت مسئولین دارند، از حقوق این افراد به هیچ عنوان نمی گذریم. بنابراین نهاد بازرسی شهرداری پرند باید مصمم تر از قبل و بدون در نظر گرفتن سمت و مقام افراد، با متخلفین برخورد جدی و قانونی داشته باشد.
مهندس خانی رئیس شورای اسلامی شهر پرند دیگر سخنران این نشست نیز با اشاره به لزوم استفاده از افراد متخصص و توانا در عرصه های حساسی چون بازرسی، اذعان داشت: تحقق عدالت اجتماعی در نظام اسلامی تنها در سایه بهره گیری افراد معتقد، امین و درستکار امکان پذیر است.
در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه ی مسئول اسبق حراست شهرداری، سید حسین مقدسی به عنوان مسئول جدید بازرسی شهرداری پرند معارفه شد.

 


مطالب مرتبط