سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۱۰/۰۸
برگزاری جلسه ساماندهی کنترل ساختمان و پلیس ساختمانی در دفتر شهردار پرند
برگزاری جلسه ساماندهی کنترل ساختمان و پلیس ساختمانی در دفتر شهردار پرند صبح امروز، جلسه ی مشورتی، برنامه ریزی و ساماندهی کنترل ساختمان و پلیس ساختمانی با حضور شهردار پرند، معاونین، پرسنل کنترل کیفیت و پلیس ساختمان و مسئول حراست در دفتر شهردار برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور ضمن تاکید بر لزوم رعایت حق و حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع، تصریح کرد: پلیس ساختمان به عنوان بازوی اجرائیات شهرداری، اصلی ترین واحد مقابله و جلوگیری از تخلفات و ساخت و سازهای غیر مجاز  محسوب می شود و در مواقعی که تخلف صورت گرفته شامل نقض مقررات شهرداری و شهرسازی است، پلیس ساختمان می بایست بر اساس مقررات و ضوابط حاکم با این موارد برخورد نماید.
شهردار پرند صداقت و سلامت کاری را لازمه خدمت در عرصه کنترل کیفیت و پلیس ساختمانی دانست و گفت:  مسیر توسعه کشور از مسیر قانون گرایی می گذرد که اگر از خط قانون گرایی منحرف شویم، به انحطاط می رسیم.
وی در پایان افزود: پایبندی به سیستم اداری و نگه داشتن حرمت همکاران، در راستای تحقق اهداف عالیه شهرداری می باشد که از عزیزان می خواهم با تمام توان خود در جهت جلب اعتماد مردم و رعایت صداقت کاری گام بردارند.
 


مطالب مرتبط