سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۱۰/۰۹
مهندس نظرپور به همراه معاونین و مسئولین شهرداری از واحد ممیزی و نوسازی بازدید کردند.
مهندس نظرپور به همراه معاونین و مسئولین شهرداری از واحد ممیزی و نوسازی بازدید کردند. بازدید شهردار پرند از واحد ممیزی و نوسازی
مهندس نظرپور به همراه معاونین و مسئولین شهرداری از واحد ممیزی و نوسازی بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، در این بازدید مهندس نظرپور ضمن تاکید بر لزوم وجود درآمد پایدار برای شهرداری جهت اداره هر چه بهتر سیستم شهری، اذعان داشت: برای مدیران شهری، داشتن اطلاعات شهر به صورت آنلاین و به روز، امری است که عموما در کلان شهرهای جهان مهیاست. در شهر پرند نیز با توجه به نوپا بودن شهرداری و عدم وجود درآمد پایدار و نداشتن اطلاعات جامع شهرسازی، مسئله ممیزی امری مهم و ضروری است.
شهردار پرند پروژه اجرای طرح ممیزی املاک و مستحدثات در محدوده قانونی شهر و تهیه نرم افزار بانک اطلاعات جغرافیایی GIS آن به همراه فرم های مربوطه به صورت PDF را اقدامی ضروری دانست و گفت: مدیریت شهری برای برنامه ریزی و تصمیم گیری در حوزه مسایل شهری نیازمند اطلاعات دقیق و به هنگام از شهر می باشد. در حال حاضر تهیه و گردآوری این اطلاعات باید با توجه به گسترش و پیشرفت استفاده از تکنولوژی اطلاعات (IT) در حداقل زمان و به صورت مطلوب صورت گیرد.
مهندس نظرپور به نقش موثر عوارض نوسازی اشاره کرد و گفت: درآمدهای پایدار در شهرداری نقش مهم و بسزایی در عمران و آبادانی بیش از پیش شهر پرند خواهند داشت و شهروندان با پرداخت به موقع عوارض نوسازی می توانند شهرداری را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند؛ البته کارکنان نباید به هیچ وجه، تکریم ارباب رجوع و شهروندان را از یاد ببرند.
شهردار پرند از سرپرست نوسازی و ممیزی املاک خواست تا روند اجرای طرح نوسازی را در سریعترین زمان عملیاتی کرده و نسبت به اجرای این طرح اقدام نماید.
وی در پایان قول مساعد در خصوص تامین نیروی مجرب و کارآمد جهت اجرای این طرح مهم را داد و خاطر نشان کرد: از نیروهای این مجموعه می خواهم تا در کمترین زمان ممکن اطلاعات جامع شهری را جمع آوری کرده و نسبت به اجرای ممیزی در شهر پرند نهایت تلاش و سعی و دقت خود را به کار برند.

 


مطالب مرتبط