سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۱۰/۱۲
ایستادگی و مقاومت، رمز آزادی حلب
ایستادگی و مقاومت، رمز آزادی حلب امام جمعه شهر پرند:
ایستادگی و مقاومت، رمز آزادی حلب

خطیب نماز جمعه شهر پرند رمز آزادی حلب را ایستادگی و مقاومت عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای خدیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر پرند ضمن اشاره به اینکه امسال هم با حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، مراسم گرامیداشت 9 دی در سرتاسر این کشور برگزار شد، افزود: الحمدالله با همت و حضور مردم بزرگوار ایران اسلامی روز گذشته در سرتاسر میهن اسلامی شاهد بزرگداشت بسیار باشکوه 9 دی بودیم که یک بار دیگر امت و مردم ایران اسلامی از صنوف مختلف در صفوف بهم پیوسته آمدند. همچنین مردم ولایتمدار شهر جدید پرند که در این مراسم حاضر شده و سالروز نهم دی ماه را گرامی داشتند تقدیر و تشکر می کنیم، نهم دی ماه سال 88 کمتر از 22 بهمن ماه سال1357 نیست. اگر در روز 22 بمهن ماه سال 57 انقلاب به ثمر و پیروزی رسید در نهم دی ماه سال 88 با بصیرت و حضور این مردم از انقلاب محافظت و مراقبت شد. یکبار دیگر مردم دین خود را به اسلام، امام (ره)، انقلاب، مقام معظم رهبری  و ارزش های اسلامی و انقلابی نشان دادند.
وی در ادامه با بیان اینکه انشاالله امروز با همان بصیرت، ایستادگی و مقاومت سال 88 دشمن را خوب بشناسیم، خاطرنشان کرد: در عرصه سیاست و دیپلماتیک کسانی که پشت میز مذاکره می نشینند باید دشمن شناس باشند اگر چه با دشمن حرف می زنند، بدانند که طرف مقابل دشمن است. کسانی که فکر می کردند می توان به آمریکا اعتماد کرد امروز در صحنه عمل می بینیم که حلب با اعتماد آزاد نشد بلکه با ایستادگی و مقاومت آزاد شد. همچنان که خرمشهر و حلب با ایستادگی و مقاومت از دست دشمن آزاد شد ان شاء الله به فضل خداوند متعال با مقاومت در آینده نزدیک شاهد فتح موصل و در نقطه نهایی شاهد فتح بیت المقدس خواهیم بود.
امام جمعه پرند ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز اقامه نماز جمعه ی شهر جدید پرند اذعان داشت: در سال 1387 وقتی که نماز جمعه آغاز شد عرض کردیم مردم شهر پرند همگی عضو ستاد نماز جمعه هستند. مخصوصا مردان و زنانی که در سنگر نماز جمعه حضور دارند، این نماز جمعه متعلق به شما و قدردانی نظام مقدس جمهوری اسلامی از شعور و ایمان شماست. این تریبون، تریبون دین اسلام و ولایت فقیه است. الحمدلله برکاتی هم داشته که همگی به سبب حضور شما مردم بوده است. هرچه نماز جمعه محکم تر و باشکوه تر برگزار شود به آن اندازه چراغ انقلاب و اسلام در این شهر روشن خواهد بود خداوند متعال به همگی شما خیر دنیا و آخرت عنایت بفرماید.

 


مطالب مرتبط