سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۱۰/۲۰
برنامه های شهرداری پرند در راستای اثرگذاری، عدالت محوری، شهروند مداری و نیز تکریم ارباب رجوع تدوین شده است.
برنامه های شهرداری پرند در راستای اثرگذاری، عدالت محوری، شهروند مداری و نیز تکریم ارباب رجوع تدوین شده است. شهردار پرند:
برنامه های شهرداری پرند در راستای اثرگذاری، عدالت محوری، شهروند مداری  و نیز تکریم ارباب رجوع تدوین شده است.
شهردار پرند در گفتگو با رادیو تهران اثرگذاری، عدالت محوری، شهروند مداری  و تکریم ارباب رجوع را اساس برنامه های شهرداری پرند معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شهرداری پرند، مهندس نظرپور در گفتگو با رادیو تهران ضمن تشریح موضوع تفاهم نامه تحویل فازهای 3 تا 6 شهر پرند به شهرداریف تصریح کرد: در زمان تصدی دو ماهه اینجانب به عنوان شهردار پرند تفاهم نامه ای مبنی بر تحویل قطعی فازهای باقیمانده به شهرداری جهت ساماندهی به وضعیت مدیریتی شهر و یکپارچه نمودن سیستم مدیریتی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم شریف پرند، بین شهرداری و شرکت عمران منعقد شد که پس از تصویب توسط شورای اسلامی شهر به تایید و امضای شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید نیز رسیده و قابل اجرا می باشد.
شهردار پرند در پاسخ به این سوال که شهرداری چه تدبیری جت رفع چاله های سطح شهر نموده است اذعان داشت: ما جلسات متعددی با دستگاه های خدمت رسان به خصوص آب و فاضلاب، مخابرات و گاز برگزار کردیم و اعلام نمودیم که مکان هایی که مشکلاتی چون وجود چاله دارند را شناسایی و برطرف نمایند و خوشبختانه در حال حاضر در محدوده ی شهر چنین مشکلاتی نداریم.
مهندس نظرپور در جواب این پرسش که شهرداری چه برنامه هایی جهت ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی شهروندان دارد، خاظر نشان کرد: ما در این مدت کوتاه دو ماهه 17 پروژه تعریف کردیم که برای برخی از این پروژه ها مناقصه برگزار شده و پیمانکار آن مشخص شده اند و در شرف اجرای کارند و برخی دیگر از پروژه ها در حال انعقاد قرارداد هستند که من پیش بینی می کنم که در دهه فجر امسال بیشترین پروژه ها را در شهرستان رباط کریم به پروژه های شهرداری پرند اختصاص دهیم.
مهندس نظرپور از پروژه هایی چون احداث 3 پارک، آسفالت معابر سطح شهر، پروژه ی مخازن و راه اندازی سیستم آبیاری قطره ای جهت استفاده ی بهینه از آب با توجه به وضعیت کمبود منابع آبی شهر پرند، پروژه ی اصلاح آبگرفتگی معابر و جوی های سطح شهر، پروژه ی جدول گذاری معابر، پروژه ی کفپوش معابر و پیاده روسازی، کاشت 7000 اصله درخت از جمله زیتون تلخ و توت و ... خبر داد.

 


مطالب مرتبط