شهرداری پرند به استناد مجوز شماره 002124 مورخ 1400/10/11 صادره از شورای اسلامی شهر پرند ؛ در نظر دارد رفت و روب شهری و جمع آوری و انتفال زباله شهر پرند را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط لازم و دارای حداقل سه مورد سابقه کار مشابه با شهرداری ها و گواهی صلاحیت رتبه یک مرتبط از وزارت کار و رفاه اجتماعی و با شرایط ذیل واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: رفت و روب شهری و جمع آوری و انتفال زباله شهر پرند
2- محل اجراء پروژه : فاز های صفر و یک و دو شهر پرند
3- مدت زمان اجرا: یکسال شمسی
4-مبلغ اعتبار:149/300/000/000 ریال ( صدو چهل و نه میلیارد و سیصد میلیون ریال)
5- مهلت و محل توزیع و عودت اسناد: محل دریافت اسناد واحد امور پیمانهای شهرداری پرند می باشد. مهلت فروش و توزیع اسناد به مدت 5 روز از تاریخ درج آگهی نوبت دوم از روز شنبه مورخ 1400/11/09 لغایت پایان ساعت اداری روز چهارشنبه مورخ 1400/11/13می باشد و مهلت تحویل و عودت اسناد به شهرداری ، پایان ساعت اداری روز سه شنبه مورخ 1400/11/19می باشد.
6-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 7/500/000/000 (هفت میلیارد و پانصد میلیون )ریال
7-محل و تاریخ گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: بازگشایی پاکات رو چهار شنبه مورخ 1400/11/20 در شهرداری پرند می باشد.
8- شهرداری در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.
9- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- هزینه دریافت اسناد مناقصه 1/300/000 ریال می باشد.
11- ارائه معرفی نامه و تصویر گواهینامه صلاحیت در رشته های مورد نیاز و تصویر آخرین تغییرات شرکت جهت دریافت اسناد الزامی است.
لازم به ذکر است در صورت عدم تمایل نفرات اول و دوم و سوم برنده در مناقصه جهت انعقاد قرارداد سپرده ایشان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه ذکر گردیده و متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: کیلومتر30 اتوبان تهران – ساوه ، شهرجدید پرند ، میدان بصیرت ساختمان شهرداری مراجعه نمایند.
حمیدرضا اله یاری
شهردار پرند