شهرداری پرند به استناد مجوز شماره 01602 مورخ 1401/04/15صادره از شورای اسلامی شهر پرند ؛ در نظر دارد اجرای پروژه تکمیل ساختمان شهرداری را از طریق مناقصه عمومی به شرکت های واجد صلاحیت حداقل رتبه 5 ابنیه و 5 تاسیسات با شرایط ذیل واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: پروژه تکمیل ساختمان شهرداری از اعتبارات داخلی بر اساس فهرست بهای ابنیه و تاسیسات سال 1401
2- محل اجراء مناقصه :فاز 4 شهر پرند
3- مدت زمان تحویل :
4-مبلغ اعتبار: 380/000/000/000ریال ( سیصدو هشتاد میلیارد ریال)
5- مهلت و محل توزیع و عودت اسناد: محل دریافت اسناد واحد امور پیمانهای شهرداری پرند می باشد. مهلت فروش و توزیع اسناد به مدت 5 روز از تاریخ 1401/05/25لغایت پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/05/30می باشد و مهلت تحویل و عودت اسناد به شهرداری پایان ساعت اداری روز پنجشنبه مورخ 1401/06/10می باشد.(تاریخ انتشار آگهی محاسبه می گردد)
6-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:19/000/000/000ریال ( نوزده میلیارد ریال)
7-محل و تاریخ گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: بازگشایی پاکات روز شنبه مورخ 1401/06/12شهرداری پرند می باشد.
8- شهرداری در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.
9- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- هزینه دریافت اسناد مناقصه 1/300/000 ریال می باشد.
11- ارائه معرفی نامه جهت دریافت اسناد الزامی است.
لازم به ذکر است در صورت عدم تمایل نفرات اول و دوم و سوم برنده در مناقصه جهت انعقاد قرارداد سپرده ایشان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه ذکر گردیده و متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: کیلومتر30 اتوبان تهران – ساوه ، شهرجدید پرند ، میدان بصیرت ساختمان شهرداری مراجعه نمایند.