شهرداری پرند به استناد صورتجلسه شماره 30 مورخ 1401/04/08صادره از شورای اسلامی شهر پرند ؛ در نظر دارد اجرای پروژه آسفالت معابر شهر پرند را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای حداقل رتبه پنج رشته راه و باند از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با شرایط ذیل واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: اجرای آسفالت معابر شهر پرند از محل اعتبارات داخلی بر اسای فهرست بهای راه و باند 1401
2- محل اجراء پروژه : معابر سطح شهر پرند
3- مدت زمان اجرا: شش ماه
4-مبلغ اعتبار: 65/000/000/000 ریال ( شصت و پنج میلیارد ریال)
5- مهلت و محل توزیع و عودت اسناد: محل دریافت اسناد واحد امور پیمانهای شهرداری پرند می باشد. مهلت فروش و توزیع اسناد به مدت 10 روز از تاریخ درج آگهی نوبت دوم از روز چهارشنبه مورخ 1401/04/29لغایت پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/05/09می باشد و مهلت تحویل و عودت اسناد به شهرداری ، پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/05/09می باشد.
6-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 3/250/000/000(سه میلیاردو دویست و پنجاه میلیون )ریال
7-محل و تاریخ گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: بازگشایی پاکات رو دوشنبه مورخ 1401/05/10در شهرداری پرند می باشد.
8- شهرداری در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.
9- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- هزینه دریافت اسناد مناقصه 1/300/000 ریال می باشد.
11- ارائه معرفی نامه و تصویر گواهینامه صلاحیت در رشته های مورد نیاز و تصویر آخرین تغییرات شرکت جهت دریافت اسناد الزامی است.
12- تهیه مصالح و هزینه پخت، و تبدیل و حمل و اجرای آسفالت برعهده پیمانکار می باشد و قیر مصرفی بر اساس ابلاغ اعتبار سازمان شهرداریها و دهیاری ها کشور به مقدار 184 تن تحویل پیمانکار خواهد شد .
لازم به ذکر است در صورت عدم تمایل نفرات اول و دوم و سوم برنده در مناقصه جهت انعقاد قرارداد سپرده ایشان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه ذکر گردیده و متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: کیلومتر30 اتوبان تهران – ساوه ، شهرجدید پرند ، میدان بصیرت ساختمان شهرداری مراجعه نمایند.