شهرداری پرند به استناد مجوز شماره 01159 مورخ 1401/02/08صادره از شورای اسلامی شهر پرند ؛ در نظر دارد رفت و روب شهری و جمع آوری و انتفال زباله فاز 3 شهر پرند را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط و دارای رتبه یک صلاحیت مرتبط از وزارت کار و رفاه اجتماعی و با شرایط ذیل واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: رفت و روب شهری و جمع آوری و انتفال زباله شهر پرند
2- محل اجراء پروژه : فاز سه شهر پرند
3- مدت زمان اجرا: یکسال شمسی
4-مبلغ اعتبار: 112/378/782/000ریال (صد ودوازده میلیارد و سیصدو هفتادو هشت میلیون و هفتصدو هشتاد و دو هزار ریال)
5- مهلت و محل توزیع و عودت اسناد: محل دریافت اسناد واحد امور پیمانهای شهرداری پرند می باشد. مهلت فروش و توزیع اسناد به مدت 10 روز از تاریخ درج آگهی نوبت دوم از روز سه شنبه مورخ 1401/02/27لغایت پایان ساعت اداری روز پنجشنبه مورخ 1401/03/05می باشد و مهلت تحویل و عودت اسناد به شهرداری ، پایان ساعت اداری روز پنجشنبه مورخ 1401/03/05می باشد.
6-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 5/650/000/000 (پنج میلیاردو ششصدو پنجاه میلیون )ریال
7-محل و تاریخ گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: بازگشایی پاکات رو شنبه مورخ 1401/03/07در شهرداری پرند می باشد.
8- شهرداری در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.
9- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- هزینه دریافت اسناد مناقصه 1/300/000 ریال می باشد.
11- ارائه معرفی نامه و تصویر گواهینامه صلاحیت در رشته های مورد نیاز و تصویر آخرین تغییرات شرکت جهت دریافت اسناد الزامی است.
لازم به ذکر است در صورت عدم تمایل نفرات اول و دوم و سوم برنده در مناقصه جهت انعقاد قرارداد سپرده ایشان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه ذکر گردیده و متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: کیلومتر30 اتوبان تهران – ساوه ، شهرجدید پرند ، میدان بصیرت ساختمان شهرداری مراجعه نمایند.