شهرداری پرند به استناد مجوز شماره 002634 مورخ 1400/12/25صادره از شورای اسلامی شهر پرند ؛ در نظر دارد پروژه حفظ و نگهداری فضای سبز فاز 3 شهر پرند را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط و صلاحیت و دارای حداقل رتبه 5 کشاورزی از سازمان برنامه و بودجه و با شرایط ذیل واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: پروژه حفظ و نگهداری فضای سبز فاز 3 شهر پرند
2- محل اجراء پروژه : فاز 3 شهر پرند
3- مدت زمان اجرا: یکسال شمسی
4-مبلغ اعتبار:55/500/000/000 ریال (پنجاه و پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال)
5- مهلت و محل توزیع و عودت اسناد: محل دریافت اسناد واحد امور پیمانهای شهرداری پرند می باشد. مهلت فروش و توزیع اسناد به مدت 10 روز از تاریخ درج آگهی نوبت دوم از روز پنجشنبه مورخ 1401/02/15 لغایت پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/02/25 می باشد و مهلت تحویل و عودت اسناد به شهرداری ، پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ 1401/02/25 می باشد.
6-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 3/000/000/000 (سه میلیارد )ریال
7-محل و تاریخ گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: بازگشایی پاکات رو دو شنبه مورخ 1401/02/26 در شهرداری پرند می باشد.
8- شهرداری در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.
9- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- هزینه دریافت اسناد مناقصه 1/300/000 ریال می باشد.
11- ارائه معرفی نامه و تصویر گواهینامه صلاحیت در رشته مورد نیاز و تصویر آخرین تغییرات شرکت جهت دریافت اسناد الزامی است.
لازم به ذکر است در صورت عدم تمایل نفرات اول و دوم و سوم برنده در مناقصه جهت انعقاد قرارداد سپرده ایشان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه ذکر گردیده و متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: کیلومتر30 اتوبان تهران – ساوه ، شهرجدید پرند ، میدان بصیرت ساختمان شهرداری مراجعه نمایند.