شهرداری پرند به استناد مجوز شماره 002115 مورخ 1400/10/11 صادره از شورای اسلامی شهر پرند ؛ در نظر دارد خرید و نصب علائم ترافیکی سطح شهر پرند را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای گواهی صلاحیت اداره کار و حداقل یک نمونه قرارداد مشابه با شهرداری ها و اداره راه با شرایط ذیل واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: خرید و نصب علائم ترافیکی سطح شهر پرند از محل اعتبارات داخلی
2- محل اجراء پروژه : شهر پرند
3- مدت زمان اجرا: سه ماه
4-مبلغ اعتبار: 20/000/000/000ریال (بیست میلیارد ریال)
5- مهلت و محل توزیع و عودت اسناد: محل دریافت اسناد واحد امور پیمانهای شهرداری پرند می باشد. مهلت فروش و توزیع اسناد به مدت 5 روز از تاریخ 1400/11/24 لغایت پایان ساعت اداری روز پنج شنبه مورخ 1400/11/28 می باشد و مهلت تحویل و عودت اسناد به شهرداری پایان ساعت اداری روز چهار شنبه مورخ 1400/12/04می باشد.
6-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 1/000/000/000 ریال (یک میلیارد ) ریال
7-محل و تاریخ گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: بازگشایی پاکات روز پنج شنبه مورخ 1400/12/05 شهرداری پرند می باشد.
8- شهرداری در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.
9- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- هزینه دریافت اسناد مناقصه 1/300/000 ریال می باشد.
11- ارائه معرفی نامه و تصویر گواهینامه صلاحیت در رشته ی مورد نیاز و تصویر آخرین تغییرات شرکت جهت دریافت اسناد الزامی است.
لازم به ذکر است در صورت عدم تمایل نفرات اول و دوم و سوم برنده در مناقصه جهت انعقاد قرارداد سپرده ایشان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه ذکر گردیده و متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: کیلومتر30 اتوبان تهران – ساوه ، شهرجدید پرند ، میدان بصیرت ساختمان شهرداری مراجعه نمایند.